`√ ღ °∙∞○☼♀ دانلودستان ♂☼○∞∙°ღ √`
.:: Your Adversing Here ::.
 

کسب درآمد از اینترنت روزی 3 هزار تومان بدون هیچ کاری

 کاربران گرامی بعد از این که در سایتی که برای شما معرفی کردم عضو شدید شما می توانید با کلیک کردن روی بازدید خودکار کسب درآمد کنید. پیشنهاد می شود زمان هایی که به رایانه خود نیاز ندارید و یا هزینه اینترنت رایگان است مانند شب ها و یا صبح زود، این صفحه را فعال کنید. به این ترتیب علاوه بر کسب درآمد، هزینه و یا مزاحمتی برای فعالیت های روزانه شما ایجاد نخواهد شد. 

 
نکته:شما حتی می توانید بدون این که پولتان را دریافت کنید با امتیازتان از فروشگاه سایت خرید نمایید.
 
 
 
 


Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: دو شنبه 24 تير 1398برچسب:,
  •  
  • ماجراجویی آدمک بامزه با Despicable Me v1.0.0 offline

     دانلود بازی ماجراجویی آدمک بامزه با Despicable Me v1.0.0 offline

    ماجراجویی آدمک بامزه با Despicable Me v1.0.0 offline

    یکی از بهترین فیلم های انیمیشن ساخته شده، فیلم Despicable Me است که در حال حاضر بازی آن نیز توسط شرکت Gameloft ( گیم لافت ) نیزعرضه شده است. این بازی دارای جذابیت های خاصی می باشد. شما در این بازی باید با شخصیتی وفادار و زرد رنگی  به نام GRU با سخترین چالش های ممکن روبه رو شوید و در بازی امتیاز کسب کنید. سبک و ساختار این بازی به صورت ماجرایی می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد در این بازی می توان به نکاتی اشاره کرد که عبارت اند از : وجود انیمیشن و صدا های جالب در حین بازی، وجود لحظات خنده دار و غیر قابل پیش بینی، وجود مناطق مخفی مانند آزمایشگاه و مناطق مسکونی و…، وجود قدرت یو پی اس که برای مقابله با دشمنانی که سد راه شما قرار می گیرند بسیار کاربرد دارد، سفارشی سازی محیط بازی و همچنین سفارشی کردن شخصیت بازی با استفاده از لباس های منحصر به فرد، صلاح های پیشرفته و بالا بردن قدرت یو پی اس.

    حجم: مگابایت 10.80
    ورژن: اندرويد 2.3 و بالاتر

     

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:,
  •  
  • قهرمان کوچک با One Tap Hero v1.08

     دانلود بازی قهرمان کوچک با One Tap Hero v1.08

    قهرمان کوچک با One Tap Hero v1.08

    One Tap Hero یکی از پرطرفدارترین بازی های iOS است که اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است. این بازی در سال ۲۰۱۲ یکی از ۱۰ بازی برتر دنیا محسوب میشد که اکنون نیز یکی از بهترین بازی های مارکت اندروید می باشد. این بازی دارای صحنه های زیبا و خارق العاده ای است و همچنین صدا گذاری صحنه ها بسیار جالب است به طوری که در هر صحنه و شرایط های مختلفی از بازی موسیقی خاصی پخش می شود. به طور مثال در زمان استراحت قهرمان موسیقی ملودیک و آرام بخشی پخش می شود که پس از طی کردن یک مرحله از بازی به شما احساس خوبی می دهد. در این بازی شما بایستی توسط یک آدمک قهرمان موانع سر راه خود را بردارید و مراحل را پشت سر بگذارید. همچنین فراموش نکنید که برای راه یافتن به مراحل بعدی بازی نیاز دارید تا سه ستاره ی بازی را کسب کنید. در این بازی باید با استفاده از حرکات لمسی با آدمک بپرید، از نرده بان بالا بروید و در موارد خاص ضربه بزنید تا بتوانید ستاره های آن مرحله را کسب کنید. همچنین می توانید شخصیت ها و آیتم های دیگری که متعلق به بازی هستنند را از فروشگاه بازی به صورت آنلاین تهیه کنید.

    حجم: 45.24 مگابایت
    ورژن: اندرويد 2.3 و بالاتر
    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:,
  •  
  • فرار در مترو با Subway Surfers v1.12.0

     دانلود بازی فرار در مترو با Subway Surfers v1.12.0

    فرار در مترو با Subway Surfers v1.12.0

    Subway Surfers یک بازی مهیج و پر فراز و نشیب است که در آن جیک از دست ماموران مترو و سگ نگهبان فرار می کند، در این بازی با پیشرفت هرچه بیشتر شما سرعت بازی زیاد شده و نیاز است که با عکس العمل های  سریعتری بازی را دنبال کنید. در ورژن جدید بازی که در شهر پاریس اتفاق می افتد، چالش های جدیدی اضافه شده است. در این بازی جیک از امکاناتی بهره می برد که شما می توانید در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید، مثلا شما می توانید از اسکیت استفاده کنید که در اثر برخورد با موانع به شما این امکان را می دهد که بازی را ادامه دهید، ضمنا می توانید با کسب امتیاز بیشتر امکانات جدیدی برای خود بدست آورید.

    حجم: 25.31 مگابایت
    ورژن: اندرويد 2.3 و بالاتر
    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:,
  •  
  • شیطنت در شهر با Little Nick: The Great Escape v1.3.1

     دانلود بازی شیطنت در شهر با Little Nick: The Great Escape v1.3.1

    شیطنت در شهر با Little Nick: The Great Escape v1.3.1

     Little Nickیک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد. این بازی شخصیت یک پسر بازیگوش به نام نیکلاس است که دست به شیطنت هایی در شهر می زند. نیک این بار هم می خواهد سوار بر دوچرخه خود شود و شما باید به او کمک کنید تا از میان مناطق شهر و محله های مختلف گذر کند و سکه ها را بگیرد و حریفان خود را شکست دهد. البته به یاد داشته باشید برای به دست آوردن سکه ها باید از بین موانعی بی شماری همچون چاله ها و نرده ها عبور کنید. همچنین با عبور از مناطق مختلف می توانید دوستان جدید برای خود پیدا کنید.

    حجم: 30.25 مگابایت
    ورژن: اندرويد 2.1 و بالاتر
    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: شنبه 22 تير 1392برچسب:,
  •  
  • BATTLEFIELD: BAD COMPANY 2 V1.28

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    Battlefield همیشه در رده بهترین بازی های اکشن اول شخص قرار گرفته است و گیمرها این نام را به خوبی می شناسند . در این بازی می بازی جذاب می بایست در موقعیت های مختلف نظیر جنگل ، برف و یا بیابان به همراه نیروهای خود به جنگ با دشمنان رفته و تمامی مهمات آنها نظیر تانک ها ، هلی کوپترها  و سایر وسایل آنان را نابود سازید .

    Battlefield: Bad Company 2 نام آخرین ورژن ارایه شده از این بازی برای اندروید می باشد که در آن می بایست ۱۴ ماموریت تک نفره را در ۵ منطقه مختلف با موفقیت به اتمام برسانید .

    این نسخه ارایه شده مخصوص Galaxy S III می باشد .

     

    hajm حجم : ۵٫۵۷ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۵۶۰ مگابایت

    برای استفاده از دیتا آن در روت sd card قرار دهید .

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1398برچسب:,
  •  
  • بازی فوق العاده THE DARK KINGHT RISES V1.0.5 + DATA

     

    باز هم برای اولین بار در میان تمامی سایت ها با لینک مستقیم رایگان از اندرویدها !

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

    The Dark Knight Rises نام بازی جدید بتمن است که برای اندروید ارایه شده و می بایست در آن نقش بتمن را بر عهده گرفته و شهر گاتهام را از بزرگ ترین سرقتی که قرار است در تاریخ آن رخ دهد نجات دهید .
    داستان این بازی همانند شوالیه تاریکی بوده و می بایست تم داستانی آن را در قالب یک بازی انجام دهید . با انجام ماموریت هایی که در این بازی  بر عهده شما قرار داده شده است احساس سوپر قهرمان بودن به شما دست خواهد داد . بازی The Dark Knight Rises به لطف بهره گیری از افکت های سینمایی و بسیاری از حرکات مختلف شما را در قلب حوادث اکشن این فیلم جذاب قرار خواهد داد .

     

     

    کاربرانی که با خطای لایسنس مواجه می شوند منتظر ارایه کرک جدید که قرار است این مشکل برطرف شوند باشند .

    دانلود ورژن ۱٫۰٫۶ با کرک جدید ( بدون نیاز به روت )

    hajm حجم : ۷٫۹۶ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    توجه داشته باشید نیازی به دانلود کردن دوباره دیتا نمی باشد . برای استفاده از این فایل نصبی ابتدا فایل قبلی را به طور کامل Uninstall کرده سپس نسخه جدید را نصب کنید .

     

    hajm حجم : ۸٫۰۳ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا قسمت اول با حجم ۴۸۰ مگابایت | قسمت دوم دیتا با حجم ۲۸۹ مگابایت

     

    برای استفاده از دیتا پوشه ‘com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM’ را در مسیر ‘sdcard/Android /obb’ قرار دهید .

    بازی به صورت آفلاین برای کاربران با دسترسی روت

    ۱ – فایل نصبی APK را نصب کنید .
    ۲ – دیتا را در مسیر گفته شده کپی کنید .
    ۳ – این فایل را دانلود کرده و دو فایل موجود در فایل فشرده RAR را در پوشه مربوط به نرم افزار  Titaniumbackup قرار داده و با رفتن به محیط این برنامه دیتا را Restore کنید .
    ۴ – از بازی آفلاین لذت ببرید .

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • CRABS PENGUINS V1.0 + DATA

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

    Crabs and Penguins یک بازی زیباست که شما را ماجراجویی های اقیانوسی می برد . سفر خود را از بهشت های استوایی آغاز کرده و با گذر از اقیانوس های پر از کوسه ، کشتی های غرق شده دزدان دریایی به قطب شما خطرناک برسید . با بازگرداندن توپ گمشده به پنگوئن ها ، شادی را به میان آنان باز گردانید . اگر برای تجربه یک سفر ماجراجویانه و هیجان انگیز سه بعدی آماده اید ، این بازی را دانلود نمایید .

     

    hajm حجم : ۸۶۶ کیلوبایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۲۰۱ مگابایت

    محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/Obb

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • بازی زیبا و فوق العاده گرافیکی ASPALT 7: HEAT V1.0.0 + DATA

     

     

    روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

    آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
    Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
    مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
    اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .

     

    hajm حجم : ۹٫۱۳ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۸۷۱ مگابایت

     

    برای استفاده از دیتا پس از نصب ، پوشه دیتا را در مسیر Android/Obb قرار دهید .

    در صورتی که خطای لایسنس دریافت کردید ، ابتدا اینترنت را قطع کرده و وارد بازی شوید . سپس به شما پیغامی داده خواهد شد که می بایست بر روی گزینه Retry کلیک نمود و اندکی صبر نمایید تا بازی اجرا شود .

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • PLANTS VS. ZOMBIES V1.3.5 + DATA & KINDEL FIRE EDITION

     

    پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

    زامبی ها قصد حمله کردن به خانه شما را گرفته اند و گیاهان تنها محافظان موجود می باشند . با بهره گیری از سلاح های گیاهی ، تمامی زامبی ها را نابود سازید . توجه داشته باشید هر زامبی دارای مهارت های مخصوص به خود می باشد بنابراین برای از بردن زامبی ها نیازمند این هستید که سریع فکر کرده و سریع تصمیم بگیرید تا از کدامین امکانات موجود استفاده نمایید .
    این بازی دارای ۵۰ مرحله در حالت ماجراجویانه می باشد که در حالات مختلف نظیر شب و روز ، استخر و پشت بام صورت خواهد پذیرفت . گرافیک بسیار زیبا و جذاب این بازی  شما را به خود معتاد خواهد کرد .

     

    دانلود نسخه Kindle Fire Edition ( قابل نصب بر روی تمامی گوشی ها ) – تک فایل نصبی

    hajm حجم : ۷۸ مگابایت

    download دانلود نسخه آنلاین

     

    نسخه گوگل پلی

    hajm حجم : ۱٫۸۶ مگابایت

    download دانلود نسخه آنلاین

    download دانلود نسخه آفلاین

    download دانلود دیتا با حجم ۸۵٫۱۳ مگابایت

     

    برای انجام بازی به صورت آفلاین :
    ۱ -نسخه آنلاین را نصب کرده و دیتا را بر روی sccard قرار دهید .
    ۲ – بازی را به صورت آنلاین اجرا کنید .
    ۳ – نسخه آفلاین را نصب کنید ( آنلاین از قبل باید نصب شده باشد )
    ۴ – اینترنت را قطع کنید .
    ۵ – بازی کنید !

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • HORN V0.904 + DATA

     

    پیش نیاز : اندروید ۳٫۲ و بالاتر – Tegra 2 و Tegra 3

    Horn یک بازی ماجرایی – اکشن سوم شخص می باشد که قطعا با تمامی بازی های موبایلی که تاکنون انجام داده اید متفاوت خواهد بود و عمده تفاوت این بازی نیز ، گرافیک خارق العاده ای است که در طراحی Horn به آن تاکید ویژه ای شده است . هنگام انجام این بازی حس استفاده از کنسول های پیشرفته به شما دست خواهد داد . از جمله ویژگی های این بازی امکان کنترل آن با حرکات اشاره ای سفارشی پذیر می باشد .
    نقش شما در این بازی آهنگر جوانی به نام Horn می باشد که می خواهد به جست جوی دهکده مادری خویش بگردد و در این راه با بسیاری از مسائل کوچک و بزرگ رو به رو می شود .

     

    hajm حجم : ۸٫۹۶ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۱٫۳۲ گیگابایت

    محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • BLOOD & GLORY : LEGEND V1.0.0 + DATA

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    به دورانی بازگردید که عیاشی مردمانش با خون و خونریزی جنگجویان گره خورده بود و شما به عنوان یک مبارز آرزوی تبدیل شدن به یک افسانه را در سر می پرورانید .
    BLOOD & GLORY یکی از معروف ترین بازی های اندروید ساخت شرکت بازی سازی GLU می باشد که با ارایه نسخه LEGEND اکنون آمده است بار دیگر شما را به مبارزه دعوت نماید . این بازی دارای یک خط داستانی قوی و جذاب می باشد که با بهره گیری از انیمیشن های خارق العاده باعث ایجاد صحنه هایی بی بدیل می گردد و کسب درجه AAA در زمینه گرافیک شاهد این ادعاست .

     

     

    hajm حجم : ۱۹٫۸۴ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۲۷۳ مگابایت

    محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • DEFENSE ZONE 2 HD V1.0.0

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    طراحان بازی Defense zone پس از مشاهده خیل عظیم کاربرانی که با اشتیاق نسخه شماره یک را دانلود می کردند تصمیم به ساخت ویرایش شماره ۲ گرفتند . مراحل سرگرم کننده ای که شما را در خود غرق می کنند و سلاح های جدید و دشمنانی که به حال آنان را ندیده اید ، همگی از جمله ویژگی های نسخه جدید منطقه دفاع می باشد . تنظیمات بازی به صورت پیش فرض خالی قرار داده شده است تا بازیکن بتواند آنگونه که می خواهد محیطش را بچیند .

    اگر برای دفاع از قلمرو خود آماده اید به میدان نبرد پای بگذارید .

    محل قرارگیری دیتا » android/obb

     

    hajm حجم : ۵٫۹۱ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۱۲۰ مگابایت

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • WILD BLOOD V1.0.7 + DATA

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر - دسترسی به اینترنت

    سفر فراموش نشدنی سر لانسلوت با بهره گیری از تکنولوژی Unreal دوباره زنده شده است .
    این بار نیز شاهد یک شاهکار دیگر از Gameloft خواهیم بود . جایی که گرافیک کاملا سه بعدی با یک تم داستانی منسجم آمده است تا رویدادهایی نو را از سفر سر لانسلوت برایتان به نمایش در آورد .
    در این بازی جذاب ۲۰ گونه مختلف از دشمنان را خواهید دید که می بایست تک تک آنها را به نابودی بکشانید . از جمله ویژگی های مهم Wild Blood قابلیت انجام آن به صورت مولتی پلیر تا ۸ نفر می باشد که قطعا در تجربه هیجان هر چه بیشتر به شما کمک خواهد کرد .

     

    hajm حجم : ۲۱٫۴۴ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۶۹۰٫۸۰ مگابایت

    محل قرار گیری دیتا : Android/obb repack to Android/data/

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • بازی فوق العاده SHADOWGUN: DEADZONE + DATA

     

    پیش نیاز:اندروید۲٫۳

    طرحان این بازی مهیج تلاش کردند تا با فراهم اوردن محیط وافعی و سلاح های جدید شما یک جنگ تمام عیار درفضا مجازی تجربه کنید . اگر از علاقه مندان به نسخه پیشین SHADOWGUN بوده اید ، ویرایش DeadZone آن را از دست ندهید !

    راه حل نصب : اول بازی رو به روی مموری کپی کنید،با یه فایل منیجر به مسیری که کپی کردید در گوشی برید و نصبش کنید،بعد گوشی رو به کامپیوتر وصل کنید و دیتا رو در مسیر خواسته شده کپی کنید

    ویژگی های این بازی مهیج :

    چهار شخصیت ویژه بازی

    -سرباز

    -رقصنده

    -قاتل بی رحم

    -تبدیل شونده

    حالت

    -DeathMatch

    -Zone Control

    سلاح

    -Vega (سلاحی برای حمله های برق آسا)

    -Big Boy(مسلسل)

    -Spate(تفنگ پلاسما)

    -Osog(تک تیر اندازه)

    -Sh*tStorm(سلاحی برای منهدم کردن راکت ها)

     

    hajm حجم : ۱٫۳۰ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۱۰۰٫۶۵ مگابایت

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • REAL FOOTBALL 2012 V1.0.6 +DATA

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    بازی معروف و پر طرفدار  Real Football با تغیرات فصل جدید برگشته است ! این بازی یکی از بهترین بازی های عصر حاضر موبایل میباشد و از گرافیک بسیار بالایی بهره میگیرد که حتی به جرات میتوان گفت بهترین گرافیک را در بین بازی های هم سطح خود دارد ، البته کنترل بسیار خوب و حالتهای بسیار زیبا در حین بازی ناگفته نماند که ستون اصلی بازی بر این ویژگی ها نیز استوار میباشد . بدون شک شما هم از بازی خوشتان خواهد آمد و آن را برای دوستانتان پیشنهاد خواهید کرد .توصیه ما به شما این است که بدون هیچ شکی بازی را دانلود ونصب کنید و از بازی بسیار زیبا  Real Football  لذت ببرید . این بازی به صورت کاملا رایگان برای شما ” طرفداران سایت آندرویدها ” قرار گرفته است . از بازی لذت ببرید .

    برخی ویژگی ها :

    بهره گیری از گرافیک بسیار عالی

    دارای صدا و فکت گذاری بسیار زیبا

    دارای ۳۵۰ تیم ، ۱۴ لیگ و کاپ های مختلف

    امکان تغییر لباس تیم

    امکان ساخت تیم

    دارای استادیوم های مختلف

    چند زاویه دید مختلف

    و …

     

    hajm حجم : ۱۰٫۰۲ مگابایت

    password پسورد : www.androidha.com

    download دانلود با لینک مستقیم

    دیتا

    download دانلود دیتا برای Tegra
    download دانلود دیتا برای PowerVR
    download دانلود دیتا برای Mali

     

    پوشه دیتا را پس از خارج کردن از حالت فشرده در مسیر sdcard/Android/data کپی کنید .

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • بازی بسیارزیبای CRISTIANO RONALDO FREESTYLE V1.0 + DATA

     

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

    کریستیانو رونالدو یکی از بهترین و محبوبترین بازیکنان فوتبال جهان می باشد . اگر به این بازیکن علاقه مندید و می خواهید در قالب بازی به زندگی فوتبالی او بروید Cristiano Ronaldo Freestyle می تواند این آرزوی شما را برآورده سازد . سعی کنید تکنیک هایی را که رونالدو در فوتبال از خود به نمایش می گذارد شما نیز در این بازی انجام دهید. با رفتن به نقاط مختلف جهان فوتبال رونالدویی خود را تست کرده و امتیاز بگیرید !

    این بازی جذاب را می توانید هم اکنون ازSAMMIRDLدانلود کنید .

     

     

    برای استفاده از گیم دیتا کافیست پس از خارج کردن آن از حالت فشرده ، فایل gameData.apk را در مسیر sdcard/Android/data/com.biodroid.Cronaldofreestyleandroid کپی کنید . توجه داشته باشید نیازی به نصب کردن گیم دیتا همانند فایلهای نصبی نیست .

    hajm حجم : ۷۰۰ کیلوبایت

    download دانلود با لینک مستقیم

    download دانلود دیتا با حجم ۱۵۱ مگابایت

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • SPONGEBOB MARBLES & SLIDES V1.0 + DATA

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

    SpongeBob Marbles & Slides یک بازی پازلی-فیزیکی است که شما را همراه باب اسفنجی کرده و تجربه ای را برایتان به ارمغان می آورد که تا کنون مشابه آن را نداشته اید . به باب اسفنجی و دوستان پلانکتونش کمک کنید تا دستور مخصوص Krabby Patty بدزدند !
    سعی کنید تمامی جوایز هر مرحله را جمع کنید تا سطح مهرا شما بالاتر رفته و بتوانید سریع تر مراحل را پشت سر بگذارید .

     

     

     

    hajm حجم : ۱٫۲۳ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم
    download دانلود دیتا با حجم ۱۶۵ مگابایت

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • ZEN BOUND 2 V2.2.6.7 + DATA

     

    پیش نیاز‌ : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

    Zen Bound 2 یک بازی فکری پازلی است که در آن می بایست طناب را به دور مجسمه ها چوبی بپیچانید . مراحل این ویرایش که از روی نسخه اصلی برداشته شده اند با زیبایی هر چه تمام تر شما را به اتمسفری که از گرافیک های منحصربه فرد ۳ بعدی و موزیک های دلنشین خواهد برد . این بازی تا کنون برنده جوایز بسیاریر از جشنواره های مختلف گردیده است که همگی دلیلی بر ویژگی های منحصر به فرد این بازی بوده اند .

     

    hajm حجم : ۲۳٫۵۹ مگابایت

    download دانلود با لینک مستقیم
    download دانلود دیتا با حجم ۱۳۲ مگابایت

    مسیر کپی کردن دیتا : /sdcard/Android/obb/

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  
  • PRO ZOMBIE SOCCER V1.0 + DATA

     

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

    این روزها سر و کله زامبی ها همه جا پیداست و این بار آمده اند تا فوتبال بازی کنند . همیشه که نباید انتظار کشتن زامبی ها را داشت اکنون وقت آن رسیده است که مسابقات فوتبال را برگزار کنند آن هم با قوانین خاص خود !
    این بازی که Pro Zombie Soccer نام دارد به شدت اعتیاد آور بوده و برای پیروزی در برابر تیم مقابل می بایست از تمامی راه های فوتبالی و غیر فوتبالی بهره بجویید . ضربات ایستگاهی را با ضرب و شتم آمیخته و گل های زیبایی به ثمر برسانید !
    پیشنهاد می کنیم این بازی را که از گرافیک بسیار بالایی نیز برخوردار است از وب سایت آندرویدها دانلود نمایید .

     

     

     

    hajm حجم : ۱۶٫۸۵ مگابایت

    password پسورد : www.androidha.com

    download دانلود با لینک مستقیم
    download دانلود دیتا با حجم ۵۵ مگابایت

    پوشه com.supermegateam.prozombiesoccer دیتا را در مسیر /sdcard/Android/Obb کپی کنید .

    

    Top Blog

  • نوشته : SAMMIR
  • تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
  •  

  • rundownload

    SAMMIR

    rundownload

    http://rundownload.loxblog.com

    `√ ღ °∙∞○☼♀ دانلودستان ♂☼○∞∙°ღ √`

    کسب درآمد از اینترنت روزی 3 هزار تومان بدون هیچ کاری

    `√ ღ °∙∞○☼♀ دانلودستان ♂☼○∞∙°ღ √`

    به وبلاگ RUNDOWNLOAD خوش آمدید ♂∙°ღ √`°·. .·.·.· ℓǾ√£ ღ |

    `√ ღ °∙∞○☼♀ دانلودستان ♂☼○∞∙°ღ √`